serwis laptopow wroclaw Serwis laptopów WrocławNaprawa notebooków we Wrocławiu kontakt

KUPIŁEŚ SPRZĘT NA FIRMĘ STRACIŁEŚ PRAWO DO GWARANCJI !!!

 

Szanowni Państwo Czy zdajecie sobie sprawę, że kupując sprzęt elektroniczny na Firmę tracicie wszystkie prawa do reklamacji. W przypadku usterki pozostaje śmietnik lub kosztowna naprawa. Zastanówmy się czy warto kupować sprzęt na firmę jakie są konsekwencje jakie plusy a jakie minusy. 

 

KUPIŁEŚ SPRZĘT NA FIRMĘ STRACIŁEŚ PRAWO DO GWARANCJI !!!

 

Na naszym własnym przykładzie przedstawiamy Państwu sytuację jak producenci sprzętu elektronicznego w tym przypadku AGD wpadli na sprytny pomysł znacznego zmniejszenia kosztów obsługi gwarancyjnej. Znaczna część społeczeństwa posiada swoje firmy. Większość  z klientów kupuje sprzęt na firmę  w celu odliczenia podatku. Znane były już nam przypadki ograniczania gwarancji w przypadku zakupu sprzętu na firmę. Przykładowo gwarancja  przy zakupie na  osobę indywidualną  2 lata na firmę 1 rok. Ale czy ktoś z Państwa ma świadomość, że kupując sprzęt na firmę i odbierając fakturę Vat traci całkowicie prawo do reklamacji w przypadku jakiej kol wiek usterki.

 

Jako ostrzeżenie przedstawiamy Państwu sprawę zakupu odkurzacza Electrolux przez naszą firmę oraz podejście do usterki gwaranta firmy Elektrolux oraz sprzedawcy sklepu internetowego Elektro.pl.

Tak więc zakupiliśmy odkurzacz znanej i renomowanej marki Electrolux w również znanym i renomowanym sklepie elektro.pl. w celu utrzymania w czystości powierzchni biurowej. Faktura na firmę + dodatkowa gwarancja rozszerzenie do 5 lat polisą hestia.

 Po dwóch miesiącach odkurzacz uległ awarii.

  1. Kontakt e-mail do elektroluxa dział reklamacji opis problemu + skan faktury.
  2. W odpowiedzi informacja o procedurach reklamacji czyli prośba o zgłoszenie się do najbliższego punktu serwisowego i w załączniku skan autoryzowanych punktów na terenie polski.
  3. Wybieram z listy serwisów autoryzowanych Wrocław i kontaktuję się telefonicznie. Po krótce przedstawiam problem i pada pytanie: czy odkurzacz zakupiony został na firmę czy osobę prywatną. Odpowiadam na firmę.  Pani uprzejmie informuje, że bardzo jej przykro ale gwarancji nie posiadam.  Zgodnie z punktem 3 karty gwarancyjnej sprzęt służy jedynie do użytku domowego.

No cóż pozostaje jeszcze jedna droga reklamacja z tytułu rękojmi na podstawie dowodu zakupu w tym przypadku faktura vat. Poinstruowany przez pracownika Elektro.pl wypełniam formularz reklamacji. Po przeszło 3 tygodniach dostaję pisemną odpowiedz z informacją:

Zakupiony odkurzacz zgodnie z zaleceniami producenta przeznaczony jest wyłącznie do użytku domowego. Natomiast faktura na odkurzacz została wystawiona na firmę a co się z tym wiąże sprzęt został zakupiony w celach komercyjnych. Urządzenie jest więc używane niezgodne z przeznaczeniem.

 

Całość korespondencji w załączniku.

 

To bardzo ciekawa teza, na jakiej podstawie sprzedawca stwierdził nie widząc sprzętu że jest on użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem. Czym różnie się odkurzanie domu od odkurzenia powierzchni biurowej firmy. Wręcz z mojego doświadczenia odkurzacz domowy jest o wiele mocniej użytkowany, przynajmniej dwa razy w tygodniu odkurza około 200 metrów powierzchni domowej. Kiedy w firmie zaledwie 15 metrów pomieszczenia biurowego księgowej. I produkt zakupiony na paragon do domu ma gwarancję a do firmy żadnych praw z tego tytułu.

 

KUPIŁEŚ SPRZĘT NA FIRMĘ STRACIŁEŚ PRAWO DO GWARANCJI !!!

 

Nasza sprawa jest w toku i obecnie została skierowana do Firmy D.A.S w której to nasza firma posiada polisę ochrony prawnej firmy. O postępach w sprawie będziemy informować Państwa na bieżąco.

 

Grupa A&D Serwis.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro Rachunkowe Access

 

 


A&D Serwis Sp. z o.o. S.k., ul. Długosza 33, 51-162 Wrocław
infolinia: 0801 011 104, tel. +48 71 782 11 51, 71 787 23 01, 71 787 23 02

Wpisz kod z obrazka

ImięNazwisko
TelefonE-mail
Treść