serwis laptopow wroclaw Serwis laptopów WrocławNaprawa notebooków we Wrocławiu kontakt

Informacja o Państwa danych: RODO, ORODO, GDPR

 

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami związanymi z wejściem rozporządzenia określanego jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

 

 

Korzystanie z usług naszej firmy oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. ( dotyczy zgłoszeń poprzez formularz Internetowy ) Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę ( wystarczy wysłać taką informację na adres e-mail podany na naszych stronach internetowych ).

 

Szanowni Państwo,

 

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

 

O jakich danych mówimy?

 

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności naszego serwisu w tym zapisywanych w plikach cookies.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

 

Administratorami Twoich danych będzie nasza Firma to znaczy wszystkie podmioty z grupy kapitałowej oraz wszelkie podmioty z nią powiązane i od niej zależne, zarówno osobowo, jak i kapitałowo, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, których aktualna lista dostępna na naszej stronie internetowej, oraz nasi Zaufani partnerzy.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?

 

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby:

 

dopasować treści stron i tematykę materiałów do Państwa zainteresowań,

zapewnić Państwu większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,

pokazywać Ci reklamy dopasowane do Państwa potrzeb i zainteresowań,

dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi. Natomiast dane  zapisane w naszych systemach  służyć nam będą jedynie do celów księgowych.

 

Komu możemy przekazać Państwa dane?

 

Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

 

Jakie macie Państwo  prawa w stosunku do swoich danych?

 

Macie Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możecie Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Pańśtwa danych?

 

Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których Państwo korzystacie). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny naszej firmy jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrażacie Państwo oddając sprzęt do naprawy w naszej firmie lub zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się w serwisie wysyłkowym.

 

W związku z powyższym, korzystanie z usług naszej firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, Państwa danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Państwa ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności naszej Firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies przez Naszą Firmę i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możecie Państwo je wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro Rachunkowe Access

 

 


A&D Serwis Sp. z o.o. S.k., ul. Długosza 33, 51-162 Wrocław
infolinia: 0801 011 104, tel. +48 71 782 11 51, 71 787 23 01, 71 787 23 02

Wpisz kod z obrazka

ImięNazwisko
TelefonE-mail
Treść