Serwis ogólnopolski

Serwis ogólnopolski

Dla klientów spoza Wrocławia mamy propozycje dostarczenia sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL o zryczałtowanej kwocie wysyłki 14,5 zł Netto !!! w jedną stronę, na terenie całej Polski. Uwaga !!! waga przesyłki nie może przekraczać 31,5 kg. W przypadku gdy paczka przekracza podaną wagę i nie można jej rozbić na 2 niezależne paczki prosimy o kontakt telefoniczny. Samowolna wysyłka paczki przekraczająca wagę 31,5 kg może spowodować naliczenie wysokich kosztów przez spedytora. 

Przesyłki standardowo ubezpieczone są do kwoty 300 zł, natomiast do wyboru w formularzu zgłoszeniowym macie Państwo ubezpieczenie Extra. Za dopłatą 5 zł przesyłka ubezpieczona jest do kwoty 50000 zł. Opłata za przesyłkę pobierana jest po powrocie sprzętu z serwisu, przy odbiorze przez kuriera nic Państwo nie płacą. Jest to jedynie nasza propozycja, sprzęt można przesyłać do nas na swój koszt dowolną firmą kurierską oraz pocztą, w takim przypadku prosimy o nie wypełnianie zgłoszenia, a jedynie wydrukowanie i podpisanie poniższej umowy serwisowej oraz dołączenie jej do paczki z przesyłanym sprzętem. Uwaga. Prosimy o dołączenie adresu e-mail, na który będą przychodziły informacje o postępach w naprawie sprzętu. Po dostarczeniu takiej przesyłki do serwisu A&D zostaje nadany jej nr umowy serwisowej, a dalsza procedura opisana jest poniżej i toczy się od przyjęcia sprzętu do A&D Serwis.

1) Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia dostają Państwo potwierdzenie w postaci e-maila zwrotnego z numerem umowy serwisowej oraz dodatkowo z portalu DHL list przewozowy który należy wydrukować i przekazać kurierowi w dniu odbioru sprzętu. Jeśli nie macie Państwo z przyczyn technicznych możliwości wydrukowania listu przewozowego prosimy o wpisanie adnotacji "BRAK MOŻLIWOŚCI WYDRUKU LISTU PRZEWOZOWEGO" w pole wyposażenie sprzętu. W ten sposób powiadomimy przewoźnika aby przygotował list przewozowy we własnym zakresie.

2) Kurier firmy DHL na drugi dzień roboczy od wysłania zgłoszenia odbiera uszkodzony sprzęt w wyznaczonym przez Państwa terminie i miejscu. Kurierowi należy podać adres naszej firmy: A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe sp. z o.o. sp.k. ul. Długosza 33 51-162 Wrocław. Macie Państwo również skorzystania z Punktów Serwis Point. Aby ułatwić proces przekazania przesyłki DHL uruchomił punkty nadań przesyłek. Jeśli zdecydują się Państwo na taką formę nadania - prosimy o zaznaczenie w formularzu wysyłkowym pola Nadanie w punkcie Serwis Point, a następnie o wydrukowanie listu przewozowego oraz naklejenie (w widocznym miejscu) numeru umowy serwisowej, który otrzymacie Państwo na swój adres e-mail i osobiste dostarczenie przesyłki do wybranego punktu. Listę dostępnych aktualnie punktów znajdziecie Państwo pod tym adresem: parcelshop.dhl.pl/mapa

UWAGA!!! W przypadku kiedy kurier nie pojawi się u Państwa po odbiór przesyłki prosimy powiadomić nas telefonicznie, wyjaśnimy przyczynę.

3) Po dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską DHL do serwisu A&D zostaje wysłany do Państwa e-mail potwierdzający pobyt sprzętu w serwisie. Od tego momentu jeśli będziecie Państwo chcieli uzyskać informacje o przebiegu naprawy, kontaktując się z nami prosimy o podawanie numeru umowy serwisowej.

4) Następnie zazwyczaj w przeciągu 7 dni roboczych sprzęt trafia na stanowisko serwisowe, a po dokonaniu naprawy każdy sprzęt wysyłkowy jest testowany w zależności od stopnia usterki przez 2-3 doby. Staramy się, aby czas napraw nie przekraczał 7-10 dni roboczych. Termin ten jest orientacyjny. W sytuacji kiedy zachodzi konieczność sprowadzenia nietypowej części lub w przypadku wystąpienia komplikacji podczas naprawy termin może ulec przedłużeniu.

5) Po dokonaniu naprawy, jeśli koszt usługi nie przekroczy wartości podanych w umowie serwisowej, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, sprzęt zostaje automatycznie odesłany do klienta. W przypadku wyboru formy płatności wpłata na konto, przed wysyłką informujemy o kosztach naprawy telefonicznie lub e-mailem. Po dokonaniu wpłaty za wykonaną naprawę oraz jej zaksięgowaniu na naszym koncie wysyłamy sprzęt do klienta. Wybór formy płatności prosimy zaznaczyć w zgłoszeniu serwisowym.

6) Istnieją dwie możliwości zapłaty za usługę:

a) Wysyłka za pobraniem (płatna przy odbiorze sprzętu po dokonaniu naprawy u kuriera, wiąże się z dodatkową opłatą 12zł netto)
b) Wpłata na konto przed odesłaniem sprzętu do klienta, po ustaleniu kosztów naprawy. Klient o kosztach zostaje poinformowany telefonicznie lub e-mailem.

UWAGA!!! Dotyczy tylko klientów którzy wybiorą formę płatności wpłata na konto. Poniżej podajemy nr konta, na które prosimy dokonywać wpłat.
Jako tytuł wpłaty proszę podać nr swojej umowy serwisowej np. XXX/XX/2017
Wpłaty dokonujecie Państwo po wykonaniu usługi przez serwis, o kosztach zostajecie poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe sp. z o.o. sp.k.
ul. Długosza 33
51-162 Wrocław

Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna 30175000120000000029568073

7) Gdy sprzęt jest naprawiony, a wszystkie procedury zakończone, zostaje wysłany do Państwa e-mail z nr listu przewozowego a sprzęt odesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Od tej pory można śledzić drogę przesyłki na stronie: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/

8) Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru kurierowi po wykonanej naprawie. Szczególnie należy zwrócić uwagę czy przesyłka nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub uszkodzenia naszej firmowej taśmy zabezpieczającej z logiem A&D Serwis. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy bezwzględnie spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o staranne zapoznanie się z protokołem szkody. Najistotniejsze punkty to zaznaczenie uszkodzeń zewnętrznych przesyłki oraz zabezpieczeń wewnętrznych o ile takie wystąpiły. Należy dokładnie opisać uszkodzoną zawartość przesyłki jak i jej opakowanie. Prosimy o wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz po spisaniu protokołu powiadomić nas o powstałym zdarzeniu. Niedostosowanie się do powyższych procedur może uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji za powstałe szkody transportowe. 

Wyślij sprzęt do naprawy