serwis laptopow wroclaw Serwis laptopów WrocławNaprawa notebooków we Wrocławiu kontakt

Serwis ogólnopolski

 

Dla klientów spoza Wrocławia mamy propozycje dostarczenia sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL o zryczałtowanej kwocie wysyłki 14,5 zł Netto !!! w jedną stronę, na terenie całej Polski. Uwaga !!! waga przesyłki nie może przekraczać 31,5 kg. W przypadku gdy paczka przekracza podaną wagę i nie można jej rozbić na 2 niezależne paczki prosimy o kontakt telefoniczny. Samowolna wysyłka paczki przekraczająca wagę 31,5 kg może spowodować naliczenie wysokich kosztów przez spedytora. 

 

Przesyłki standardowo ubezpieczone są do kwoty 300 zł, natomiast do wyboru w formularzu zgłoszeniowym macie Państwo ubezpieczenie Extra. Za dopłatą 5 zł przesyłka ubezpieczona jest do kwoty 50000 zł. Opłata za przesyłkę pobierana jest po powrocie sprzętu z serwisu, przy odbiorze przez kuriera nic Państwo nie płacą. Jest to jedynie nasza propozycja, sprzęt można przesyłać do nas na swój koszt dowolną firmą kurierską oraz pocztą, w takim przypadku prosimy o nie wypełnianie zgłoszenia, a jedynie wydrukowanie i podpisanie poniższej umowy serwisowej oraz dołączenie jej do paczki z przesyłanym sprzętem. Uwaga. Prosimy o dołączenie adresu e-mail, na który będą przychodziły informacje o postępach w naprawie sprzętu. Po dostarczeniu takiej przesyłki do serwisu A&D zostaje nadany jej nr umowy serwisowej, a dalsza procedura opisana jest poniżej i toczy się od przyjęcia sprzętu do A&D Serwis.



1) Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia dostają Państwo potwierdzenie w postaci e-maila zwrotnego z numerem umowy serwisowej.



2) Kurier firmy DHL na drugi dzień roboczy od wysłania zgłoszenia odbiera uszkodzony sprzęt w wyznaczonym przez Państwa terminie i miejscu. Kurierowi należy podać adres naszej firmy: A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe sp. z o.o. sp.k. ul. Długosza 33 51-162 Wrocław.
 

UWAGA!!! W przypadku kiedy kurier nie pojawi się u Państwa po odbiór przesyłki prosimy powiadomić nas telefonicznie, wyjaśnimy przyczynę.



3) Po dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską DHL do serwisu A&D zostaje wysłany do Państwa e-mail potwierdzający pobyt sprzętu w serwisie. Od tego momentu jeśli będziecie Państwo chcieli uzyskać informacje o przebiegu naprawy, kontaktując się z nami prosimy o podawanie numeru umowy serwisowej.



4) Następnie zazwyczaj w przeciągu 7 dni roboczych sprzęt trafia na stanowisko serwisowe, a po dokonaniu naprawy każdy sprzęt wysyłkowy jest testowany w zależności od stopnia usterki przez 2-3 doby. Staramy się, aby czas napraw nie przekraczał 7-10 dni roboczych. Termin ten jest orientacyjny. W sytuacji kiedy zachodzi konieczność sprowadzenia nietypowej części lub w przypadku wystąpienia komplikacji podczas naprawy termin może ulec przedłużeniu.



5) Po dokonaniu naprawy, jeśli koszt usługi nie przekroczy wartości podanych w umowie serwisowej, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, sprzęt zostaje automatycznie odesłany do klienta. W przypadku wyboru formy płatności wpłata na konto, przed wysyłką informujemy o kosztach naprawy telefonicznie lub e-mailem. Po dokonaniu wpłaty za wykonaną naprawę oraz jej zaksięgowaniu na naszym koncie wysyłamy sprzęt do klienta. Wybór formy płatności prosimy zaznaczyć w zgłoszeniu serwisowym.



6) Istnieją dwie możliwości zapłaty za usługę:

a) Wysyłka za pobraniem (płatna przy odbiorze sprzętu po dokonaniu naprawy u kuriera, wiąże się z dodatkową opłatą 12zł netto)
b) Wpłata na konto przed odesłaniem sprzętu do klienta, po ustaleniu kosztów naprawy. Klient o kosztach zostaje poinformowany telefonicznie lub e-mailem.

UWAGA!!! Dotyczy tylko klientów którzy wybiorą formę płatności wpłata na konto. Poniżej podajemy nr konta, na które prosimy dokonywać wpłat.
Jako tytuł wpłaty proszę podać nr swojej umowy serwisowej np. XXX/XX/2017
Wpłaty dokonujecie Państwo po wykonaniu usługi przez serwis, o kosztach zostajecie poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe sp. z o.o. sp.k.
ul. Długosza 33
51-162 Wrocław

Raiffeisen Bank Polska S.A 30175000120000000029568073




 

7) Gdy sprzęt jest naprawiony, a wszystkie procedury zakończone, zostaje wysłany do Państwa e-mail z nr listu przewozowego a sprzęt odesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Od tej pory można śledzić drogę przesyłki na stronie: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/




8) Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru kurierowi po wykonanej naprawie. Szczególnie należy zwrócić uwagę czy przesyłka nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub uszkodzenia naszej firmowej taśmy zabezpieczającej z logiem A&D Serwis. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy bezwzględnie spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o staranne zapoznanie się z protokołem szkody. Najistotniejsze punkty to zaznaczenie uszkodzeń zewnętrznych przesyłki oraz zabezpieczeń wewnętrznych o ile takie wystąpiły. Należy dokładnie opisać uszkodzoną zawartość przesyłki jak i jej opakowanie. Prosimy o wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz po spisaniu protokołu powiadomić nas o powstałym zdarzeniu. Niedostosowanie się do powyższych procedur może uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji za powstałe szkody transportowe. 



AKCEPTUJĘ WARUNKI UMOWY
CHCĘ ODDAĆ SPRZĘT DO NAPRAWY ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ


NIE AKCEPTUJĘ WARUNKÓW UMOWY - CHCĘ OPUŚCIĆ STRONĘ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro Rachunkowe Access

 

 


A&D Serwis Sp. z o.o. S.k., ul. Długosza 33, 51-162 Wrocław
infolinia: 0801 011 104, tel. +48 71 782 11 51, 71 787 23 01, 71 787 23 02

Wpisz kod z obrazka

ImięNazwisko
TelefonE-mail
Treść