serwis laptopow wroclaw Serwis laptopów WrocławNaprawa notebooków we Wrocławiu kontakt

Serwis ogólnopolski

 

Dla klientów spoza Wrocławia mamy propozycje dostarczenia sprzętu do naprawy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS o zryczałtowanej kwocie wysyłki 14,5 zł Netto !!! w jedną stronę, na terenie całej Polski. Uwaga !!! waga przesyłki nie może przekraczać 31,5 kg. W przypadku gdy paczka przekracza podaną wagę i nie można jej rozbić na 2 niezależne paczki prosimy o kontakt telefoniczny. Samowolna wysyłka paczki przekraczająca wagę 31,5 kg może spowodować naliczenie wysokich kosztów przez spedytora. 

 

Przesyłki standardowo ubezpieczone są do kwoty 500 zł, natomiast do wyboru w formularzu zgłoszeniowym macie Państwo ubezpieczenie Extra. Za dopłatą 5 zł przesyłka ubezpieczona jest do kwoty 50000 zł. Opłata za przesyłkę pobierana jest po powrocie sprzętu z serwisu, przy odbiorze przez kuriera nic Państwo nie płacą. Jest to jedynie nasza propozycja, sprzęt można przesyłać do nas na swój koszt dowolną firmą kurierską oraz pocztą, w takim przypadku prosimy o nie wypełnianie zgłoszenia, a jedynie wydrukowanie i podpisanie poniższej umowy serwisowej oraz dołączenie jej do paczki z przesyłanym sprzętem. Uwaga. Prosimy o dołączenie adresu e-mail, na który będą przychodziły informacje o postępach w naprawie sprzętu. Po dostarczeniu takiej przesyłki do serwisu A&D zostaje nadany jej nr umowy serwisowej, a dalsza procedura opisana jest poniżej i toczy się od przyjęcia sprzętu do A&D Serwis.



1) Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia dostają Państwo potwierdzenie w postaci e-maila zwrotnego z numerem umowy serwisowej.



2) Kurier firmy UPS na drugi dzień roboczy od wysłania zgłoszenia odbiera uszkodzony sprzęt w wyznaczonym przez Państwa terminie i miejscu. Kurierowi należy podać adres naszej firmy: A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe sp. z o.o. sp.k. ul. Długosza 33 51-162 Wrocław oraz numer płatnika UPS: 2F184W
 

UWAGA!!! W przypadku kiedy kurier nie pojawi się u Państwa po odbiór przesyłki prosimy powiadomić nas telefonicznie, wyjaśnimy przyczynę.



3) Po dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską UPS do serwisu A&D zostaje wysłany do Państwa e-mail potwierdzający pobyt sprzętu w serwisie. Od tego momentu jeśli będziecie Państwo chcieli uzyskać informacje o przebiegu naprawy, kontaktując się z nami prosimy o podawanie numeru umowy serwisowej.



4) Następnie zazwyczaj w przeciągu 7 dni roboczych sprzęt trafia na stanowisko serwisowe, a po dokonaniu naprawy każdy sprzęt wysyłkowy jest testowany w zależności od stopnia usterki przez 2-3 doby. Staramy się, aby czas napraw nie przekraczał 7-10 dni roboczych. Termin ten jest orientacyjny. W sytuacji kiedy zachodzi konieczność sprowadzenia nietypowej części lub w przypadku wystąpienia komplikacji podczas naprawy termin może ulec przedłużeniu.



5) Po dokonaniu naprawy, jeśli koszt usługi nie przekroczy wartości podanych w umowie serwisowej, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, sprzęt zostaje automatycznie odesłany do klienta. W przypadku wyboru formy płatności wpłata na konto, przed wysyłką informujemy o kosztach naprawy telefonicznie lub e-mailem. Po dokonaniu wpłaty za wykonaną naprawę oraz jej zaksięgowaniu na naszym koncie wysyłamy sprzęt do klienta. Wybór formy płatności prosimy zaznaczyć w zgłoszeniu serwisowym.



6) Istnieją dwie możliwości zapłaty za usługę:

a) Wysyłka za pobraniem (płatna przy odbiorze sprzętu po dokonaniu naprawy u kuriera, wiąże się z dodatkową opłatą 12zł netto)
b) Wpłata na konto przed odesłaniem sprzętu do klienta, po ustaleniu kosztów naprawy. Klient o kosztach zostaje poinformowany telefonicznie lub e-mailem.

UWAGA!!! Dotyczy tylko klientów którzy wybiorą formę płatności wpłata na konto. Poniżej podajemy nr konta, na które prosimy dokonywać wpłat.
Jako tytuł wpłaty proszę podać nr swojej umowy serwisowej np. XXX/XX/2017
Wpłaty dokonujecie Państwo po wykonaniu usługi przez serwis, o kosztach zostajecie poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe sp. z o.o. sp.k.
ul. Długosza 33
51-162 Wrocław

Raiffeisen Bank Polska S.A 30175000120000000029568073




 

7) Gdy sprzęt jest naprawiony, a wszystkie procedury zakończone, zostaje wysłany do Państwa e-mail z nr listu przewozowego a sprzęt odesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Od tej pory można śledzić drogę przesyłki na stronie: https://www.ups.com/?Site=Corporate&cookie=pl_pl_home&inputImgTag=&setCookie=yes







AKCEPTUJĘ WARUNKI UMOWY
CHCĘ ODDAĆ SPRZĘT DO NAPRAWY ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ


NIE AKCEPTUJĘ WARUNKÓW UMOWY - CHCĘ OPUŚCIĆ STRONĘ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro Rachunkowe Access

 

 


A&D Serwis Sp. z o.o. S.k., ul. Długosza 33, 51-162 Wrocław
infolinia: 0801 011 104, tel. +48 71 782 11 51, 71 787 23 01, 71 787 23 02

Wpisz kod z obrazka

ImięNazwisko
TelefonE-mail
Treść